reklama

Priznávam sa, pán Kiska

Priznávam, ešte pred pár dňami som si myslel, pán Andrej Kiska, že ak Vás budem voliť, opäť raz podporím menšie zlo. Mal som obavu, že podobnou rétorikou ako Matovič a spol. sa budete stavať do pozície antisystémového a antipolitického kandidáta, ktorý má záujem osloviť maximálne tak ľudí znechutených a politicky rezignovaných.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nič z toho našťastie nerobíte a vidieť, že máte politický prehľad. Nie ste žiaden dobrodruh odtrhnutý od politickej reality. Máte osobný príbeh, ktorým dokážete inšpirovať a motivovať ľudí, ktorí majú na to ísť do politiky, ale považujú ju za bahno, ktorému sa treba vyhnúť. Nemáte problém odpovedať na otázky, nebojíte sa verejnej konfrontácie a v neposlednom rade ste dokázali definovať svoj politický názor, s ktorým sa ja už roky stotožňujem.

Neviem či sú to dôvody, ktoré dokážu presvedčiť aj ostatných, ktorí stále váhajú či Vás v sobotu voliť, ale mňa to presvedčilo do tej miery, aby som nemal vnútorný problém Vám to tam v druhom kole hodiť. Po posledných diskusiách a vyjadreniach ste ma presvedčili, že môj hlas si naozaj zaslúžite a budete dobrý prezident.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte pred pár dňami som si myslel, že Vašim volením, pán Andreja Kiska, opäť len podporím menšie zlo, dnes už bez obáv a s hrdosťou hovorím, že v sobotu volím Andreja Kisku za prezidenta Slovenskej republiky.

Patrik Giertl

Patrik Giertl

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent so záujmom o diane vôkol seba, ktorý aj napriek tomu, že študuje v zahraničí, nestratil záujem o rodné Slovensko. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu