reklama

Kabaret pána Fica

Náš najväčší svetový obhajca demokracie sa opäť raz ukázal vo svojom živle. Pán (našťastie) expremier nám dnes v priamom prenose ukázal ako veľmi mu záleží na osude referenda,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)
Obrázok blogu

však už roky sa snaží o zúženie imunity http://www.sme.sk/c/3725047/paska-proti-zvysku-koalicie-imunita-zostava.html a určite mu nie je ľahostajná ani cena limuzín a keďže referendum nepojednáva o cenách za vládne vily a nechty pre fitnesky prečo ho nepodporiť. Lenže, čo čert nechce. Sulík, ten Sulík, čo referendum inicioval teraz naň kašle. A to je už teda dôvod na odvolanie predsedu NRSR, lebo to je hrubé porušenie ústavy, určite hrubšie ako upravovanie schválených zákonov http://www.sme.sk/c/3570515/dzurinda-obvinil-pasku-z-manipulacie.html. Vlastne pardón, on chce manipulovať výsledky referenda. Vševediaci Robert to vyčítal z jednej vety v tomto článku http://aktualne.centrum.sk/domov/politika/clanek.phtml?id=1214707 , ale keď to vraví on, asi to tak bude.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzi tými 6000 okrskármi som aj ja, nie ako člen SaS, dokonca ani nie som ich sympatizant. Ak mi domov, ale pride akékoľvek nariadenie od SaS, že mám manipulovať referendum dám vám všetkým vedieť, ale rýchlo SaS, do referenda sú už iba 2 týždne.

Richard Sulík mi nie je práve najsympatickejší človek, rovnako si viem predstaviť aj iného, skúsenejšieho predsedu parlamentu, ale čo predvádza R. Fico je na smiech a to som dúfal, že po štyroch rokoch už jeho kabaretné vystúpenia zídu z očí. Mimochodom, to, že hlas podobný podpredsedovi parlamentu hovorí o zháňaní peňazí pre kampaň a o nepekných sexuálnych hrátkach s Fedorom už nikomu nevadí?

Patrik Giertl

Patrik Giertl

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent so záujmom o diane vôkol seba, ktorý aj napriek tomu, že študuje v zahraničí, nestratil záujem o rodné Slovensko. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu